Såna här dagar

Såna här dagar vill man ha familjen närmre!

Vår barnvakt smsade just återbud. Vi har ju genom vänner hittat en tjej som vill sitta barnvakt mot betalning 80:-/h vill hon ha vilket känns helt ok.

Hon skulle sitta nu på torsdag när vi gigar + en kväll innan ihop med oss för att de ska träffas.

Nu kom återbudet pga skola....

Vi har frågat nästan ALLA tänkbara innan vi ens började leta utomstående. Ingen kunde och då fick jag tag på den här tjejen. Nu kan inte hon heller och jag börjar få lite panik!
Vi behöver pengarna från giget för vi har haft det ganska knapert denna våren med Hårdrockarns CSN å min mammapeng. Många har det värre men vi har precis gått runt och nu räknade vi med dessa pengar.

En barnvaktsförmedling tar 200:-/h för enstaka passning. Det har vi inte råd med!
Och det känns för mycket att begära av personer som själva har mycket jobb eller flera barn, det kommer ändå ta upp två kväller så nu vet jag inte hur vi gör...

Såå tråkigt!! När det äntligen löst sej så bra :(..

Nu får väl H sätta vick å då förlorar vi halva inkomsten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0