Renovera mera

Nu är det snart hög tid för eget rum!

Vi stör varandra för mycket. Vi väcker lillan som i sin tur väcker oss, och ingen får nattro.

Jag önskar bara att jag och hårdrockarn var mer handlingskraftiga. Vi är ibland så passiva att jag blir mörkrädd. Inga tidsplaner eller uppsatta mål. Jag har ju massa mål på det personliga planet, men det där konkreta - renovera nu!

Vårt sovrum har vi sagt i två år att ja det måste vi ju renovera snart. Men händer det? Nej, för ingen säger - nu!

Och det blir en kedjereaktion, hårdrockarns arbetsrum måste tömmas så att vi kan dela det han och jag, så att mitt arbetsrum kan bli dockans sovrum, så att hon inte behöver byta sovplats medan vi renoverar vårt sovrum.

Men idag rensade jag i alla fall ur min garderob. Alltid nåt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0