Ajax

Sååå dålig på att blogga! Ledsen för det! Förstår att det är konstigt att följa flera bloggar :/...

Nu njuter jag verkligen av att va ledig! Fint väder och msn kan va ute mycket. Men jag har verkligen längtat hela våren efter att hårdrockarn ska va ledig till sommaren, och nu när han blev det så går han mej på nerverna haha! Han har varit hemma hela dagarna sen i fredags, och först idag åkte han iväg för att plugga nu på morgonen. Jättemysigt men också frustrerande

Jag har gått hemma så mycket själv och fått in mina rutiner och vanor, och nu när han är hemma rubbar han mina cirklar haha. Plockar inte undan disken, låter alla leksaker ligga framme, viker tvätten men lägger inte in i garderoben, och lämnar använda blöjor på badkarskanten, gah!

Rätt skönt när han sticker iväg och pluggar nån timme då man får va lite själv :). Nu är här städat igen :)

Fått blommor av elever på avslutningskonsertem igår. Bara ett par jobbdagar kvar nu!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0