Tandsprickning och barnvagnar

Nu kommer de små bissimgarna tror jag. Liten har varit ledsen hela dan :(..
Vi som äntligen tänkte våga oss iväg till öppna förskolan trots lite, lite snor. Meeen så är hon jättegnällig och snorig hela dan. Jag tror det är tänderna men man vågar ju inte riktigt riskera innan man vet.

Idag har ja knarkat barnvagnar på blocket. Jag vill helst ha en Brio Go, men är lite inne på bugaboo bee också. Men vi har verkligen inte mycket pengar just nu, så den får inte kosta mer än nån tusenlapp. Håll tummarna att jag hittar nån snart!

På tal om pengar, imorrn blir det tandläkaren igen, måste ta med mej dockan. Vi får väl se hur länge hon sitter still


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0