Mens!

Nästan nio månader tog det. Men idag kom den lille röde djävulen på besök!

Jag hade nästan börjat undra, och så kom den utan så mycket som mensvärk, shit va förvånad jag blev! Värken kommer väl inatt!

Svärmors gubbes dotter (klurigt) har också en bebis något yngre än Dockan och hon är redan gravid med tvåan. Hur hann dom, tänker jag! Jag kan ju inte ens bli gravid förrän nu!

Nåväl, hoppas det inte blir en sån där mardrömsmens som jag läst att första efter förlossningen brukar va för vi ska ju iväg i helgen. Förblöda borta, nej tack.

Jag lackade ur på svärmor när hon var här. Jag kunde knappt förmå mej att va trevlig fast jag försökte.. Usch jag måste bli bättre!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0