Horoskop

Idag tog jag en gratisMetro vid tunnelbanan bara för att läsa dagens horoskop. Jag vet att det bara är nån PRAO på redaktionen som knåpar ihop några rader, men det är ändå kul att läsa hihi.

Idag stod något i stil med att "om du håller ögonen öppna kan du se nya lukrativa jobbmäjöigheter".
Well, jag blev idag erbjuden jobb som sångerska i ett nystartat band som jag tackade ja till, och jag insåg att om vi nån dag byter stad så kan jag hålla i babyrytmik/sång som jag och dockan var på idag!

Man har ju varit på lite vanliga sångstunder på öppna, men detta var lite mer, med instrument och färgtyger, sjalar och leksaker.
Det vore kul!

Mina ögon är öppna, öppna för jobb. Men nu ska de blunda.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0