Svärmor

Hon går mej på nerverna!!

Nu satt hon och Hårdrockaren i köket och hennes mun går i ett, aldrig tyst, blablabla och så en gång till.
Så jag flyr in till vardagsrummet och sätter mej med datorn för jag behöver verkligen en timme i tystnad innan jag sticker iväg till jobbet för en avslutning. Då följer hon efter mej in dit, trots att jag säger att "jag sitter och jobbar lite här nu"
"Jaha, svarar hon och fortsätter mala på blablabla.

Då känner man ju sej rent otrevlig när jag då återigen känner att jag-måste-få-va-ifred!! Så jag säger lite fint igen att jag nog måste jobba lite, och går bort till mitt arbetsrum. Tant efter genom hallen (gaaah!!)

Nu lurade jag in henne och sambon i vardagsrummet och smet sedan in i köket och stängde dörren. ett par minuters tystnad! andaaaas
 
 
--------
AMEN VA FAN!!
 
nu har det gått fem minuter sen mitt inlägg och vem fan tror ni har satt sej mitt emot, detta är ju otroligt för helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0