Älskade mamma

Idag kom vi hem till mamma och pappa. En oro infinner sej ganska snart för mamma har gått ner ganska mycket i vikt på kort tid..

Hon har haft problem med foten sedan i januari och får fasen ingen hjälp!
Nu äntligen har hon fått remiss till röntgen.

Jag hoppas så att det bara är oron över foten som gjort att hon minskat, men minst fem kilo har hon tappat sen jag såg henne senast.

Oron gnager, tänk om det är nåt mer, nåt allvarligt.

Att gå ner i vikt så utan att varken ha bantat eller motionerat mer än vanlig, snarare mindre känns aldrig som ett bra tecken. Jag tror hon är rätt orolig själv också, vi har pratat om det litegrann men jag vill ju inte heller bidra till att hon blir mer orolig men hon måste ju fasen få en bra läkare!!

:.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0