VERKLIGHETEN

Idag slängde jag ut man och barn. Så fort hårdrockarn steg in genom dörren sa jag: Här! Räckte över barnet och tre påsar återvinning och bad honom försvinna i minst trettio minuter.

Gud vilken dag vi haft!! Dagar som denna önskar jag att JAG fick åka på turné, att JAG fick fly iväg.
Gahh!!

Jag har inte fått sova en blind för dockan har bara velat snutta på bröstet heeeela natten, när jag inte låtit henne göra det har hon antingen gråtit eller vridit och hänt sej, troligtvis för att det varit mycket nu. Mycket folk, mycket barnvaktande, och igår kom hårdrockarn hem.

Så både hon och jag har varit helt slut idag. Grinig unge och grinig mamma. Ett plus på det är det faktum att jag och hårdrockarn "unnade" oss en slappkvälk igår när han kom hem. Pizza framför tvn. Igår åkte dessutom mina föräldrar hem, och jag var iväg på dagen.
Resultatet imorse var: disk i hela lägenheten. Uppbäddade sängar i gästrummet. Pizzakartonger på vardagsrumsbordet. Packning i hallen. Leksaker överallt. Tvätt överallt. Badrum i kaos eftersom hon vaknade precis när jag skulle duscha vilket gjorde att jag bara satte henne på golvet och fick en tvåminutersdusch

Jag har inte lyckats göra nånting idag. Dockan har gråtit, jag har nästan gråtit, och jag går av av att inte få nån egen tid. Hon har bara sovit i vagnen idag så kaoset har kvarstått hela dan.

Nu är de ute! Jag softar fem minuter. Sen jävlar ska det röjas!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0