Romantisk weekend

Vi vill åka på en romantisk weekend. Med barn. I Sverige. (för dockan har inget pass än, också en sak att fixa)

Vi tänkte sticka iväg nu till helgen och hade hittat det perfekta alternativet, båt till gotland och där boende i svit över lördag/söndag. Sviten var i två våningar vilket gör att när hon somnat kunde vi smita ner och sitta framför tvn och mysa, förhoppningsvis skulle man även kunna få ett rum med badkar vilket skulle kunna göra att man kan ta ett mysigt bad ihop eller liknande. detta var inte så farligt dyrt, 1400:- för en natt vilket jag tycker är helt ok med tanke på vad man får och att det bara är en natt!

Meeeeen vi bokade inte direkt för jag tänkte att jag skulle ringa till hotellet igår och kolla upp lite detaljer, tex det med badkaret. Och då är helt plötsligt färjebiljetterna slut!
Nu finns det bara en färja som avgår lördagkväll och är framme vid midnatt..buhu!!

Så nu sitter jag för fullt och googlar slot, herrgårdar och hotell hyffsat nära sthlm men fan va dyrt det är! Nu kostar liksom en natt mellan 2500-3500:- och då tycker snåla jag helt plötsligt att det är asmycket :(...

Nån som har nåt bra tips?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0