Jubbejubb

Har jag sagt att jag fått mer jobb?

Jag har ju en fast tjänst på 30%, resten är vick på en annan skola. Men häromdagen ringde rektorn där och frågade om jag ville börja undervisa även på piano och ta ca 20-25% till.

Jag tänkte på det en dag för jag har aldrig undervisat i piano, och ringde sedan upp och sa -ja!! Det gör jag gärna. Men får jag drömma vill jag ha 40% till så totalt 70% (!).

Hon mötte mej på 60%, men vågade inte lova mer just nu. MEN, tänk om jag får 70%?!!!?! Då behöver jag inte hatta runt mellan flera skolor. Då har jag precis så stor tjänst som jag önskar!
Hoppas!!
60% ligger precis mitt emellan och då hamnar jag i valet om jag ska släppa min andra arbetsplats eller inte.. Spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0