First Hotell

Här ska vi bo i helgen
 
 
First hotell i Västerås - mouahaa! Västerås kanske inte är en toppnotering vad gäller städer, men nu är ändå vår tanke att mest vara på hotellrummet och mysa och då spelar det ju ingen större roll.
Här får vi en svit uppe i skrapan med separat sovrum, vardagsrum och badrum med badkar.
Jag har läst lite blandat om hotellet, och jag har bott på något First Class hotell förr som varit ganska sunkigt, meeeen jag har aldrig bott i en svit, och oavsett hur hotellet ser ut så ska det bli så, så, så, så, sååååå mysigt!!!!!!!
 
Det tar ungefär en timme att köra dit för oss, så vi tänker att vi kör efter frukost på lördag, sen har vi en lugn och skön heldag, äter gott på kvällen och låser in oss på rummet när dockan somnar vid 18-19. Förhoppningsvis går hon med på att sova i sovrummet utan oss, det vet man ju aldrig, annars blir det kväll med bebis.
Vi behöver detta sååå mycket, och jag längtar!
 
Jag tänker köpa massa gott-gott! Goda desserter och lite vin, ost, frukt, choklad. vi kanske tar med vår dyra champagneflaska nu när vi ändå ska passa på. ååå jag längtar :D
 
 
Jag hoppas rummet lever upp till bilderna :)
 
Sen finns där bastu på 25:e vånngen som jag hoppas jag och Hårdrockarn ska kunna avnjuta på söndagmorgon innan vi checkar ut. Skit samma om man inte kan basta samtidigt, bara att få en halvtimme själv i värmen känns underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0