Feg och rastlös

Feg och rastlös, vilken urusel kombination!
 
Igår skrev jag ju om mina relationstvivel. Gud va skönt det kändes! Bara att få ur det ur systemet, att ja - jag tvivlar! Fick mej att må mycket bättre!
Men just nu bor det så mycket oro och ångest i min kropp - och efter jag hade skrivit det där inlägget förstod jag varför.
 
Jag är så jäkla uttråkad! Rastlös! Jag behöver mer stimulans!!
Jag är inte gjord för att vara mammaledig, jag önskar att jag var det för en del av mej tycker det är så skönt att va ledig, gå hemma, göra inget. Men min själ får panik, panikångest och börjar ifrågasätta min tillvaro.
 
Men, jag är så feg! jag vågar inte göra de där sakerna jga borde göra, ta tag i min musik. Spela in en skiva. Ordna någon konsert. Ut och resa.
Jag ser hindren inte möjligheterna. Men jag vill vara den mamman som kan säga till min dotter: "Jag vågade." Om dockan blir som jag så blir hon också feg, och då vill jag kunna stå där och visa att man visst kan möta sina rädslor, att det inte är farligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0