Ensam i soffan

Ligger uppe i soffan. Hårdrockarn har lagt sej, men det är skönt att va själv nu. Samtidigt som det är skönt i hans sällskap <3

Jag älskar verkligen min man!! Jag vet att det låter schizo, med tanke på att jag häromdagen skrev att jag tvivlar.
Men de två sitter liksom ihop. Låter det konstigt?

Jag tror att jag är lite för bortskämd, och tar honom för given. Så idag fick han faktiskt blommor när han kom hem. Jag vet inte om killar egentligen bryr sej så mkt om blommor, men han fick choklad och en kaka också, och så sa jag att han fick det för att jag är jobbig just nu.
Han vet ju att jag har ångest, han misstänker nog även varför, men man säger ju som sagt inte att man går med såna här tankar. Eller det gör man väl när de blir allvarliga. Men det som lugnar mej är ju att jag inte tar dem på allvar, det är mer en oro och en rastlöshet som maler tankar som "tänk om det är fel på relationen?" Snarare än att jag tänker att det ÄR fel, för det tycker jag nog inte egentligen.

Egentligen älskar jag honom som fan, fast just nu är jag lite trött på honom haha.. Jag behöver ett miljöombyte. Jag ska nog åka iväg några dar och göra nåt annat så jag inte ledsnar för mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0