Sol sol sol

Aaaah! Så mycket enklare livet blir och så mycket bättre man mår när det är vackert väder!

Jag blir mycket lättare i sinnet och får lust att motionera, äta bra och hitta på roliga saker.

Idag har jag och dockan varit i parken, vi träffade en mamma där som nyss flyttat hit från Haparanda. Hon var trevlig. Det är kul när man träffar pratglada föräldrar i parken, hatar när man träffar föräldrar som knappt ens hälsar på varken en själv eller barnet. Sen behöver man ju inte prata med alla men litegrann kan man ju säga när ens barn börjar leka med varandra.

Dockan har ev. urinvägsinfektion, jag tror inte det, ajg tror det är fel på blöjorna men de luktar så skarpt av kiss nu så jag ringde läkaren för säkerhets skull, är det inte bättre imorgon så ska jag få en tid.
Hon ahr slutat äta helt på natten nu, jag var ju iväg förra helgen i göteborg med en kusn, såååå skönt!

Vi bodde på hotell, badade bubbelpool, drack drinkar å snackade skit!
Samma natt var hårdrockarn själv med dockan första natten utan tutte! det gick bra men de efterföljande nätterna har varit ett h-vete! Först inatt som vi alla har fått sova hyffsat!
I förrgårkväll var hemsk, då vile jag knappt gå och lägga mej för jag visste att det bara skulle innebära vak och vankning med docka. men inatt var det mycket bättre :)

Sköööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0