Legenden om de två vargarna

Jag tittade på nyhetsmorgon häromdagen.
 
Miss Li var med och pratade om att hon varit nere och deppig ett tag. Då hade en av hennes vänner berättat en gammal legend om två vargar som är så jä-la klockren!
 
I all sin enkelhet går det ut på att:
Du har två vargar inom dej, en ond och en god. Den du matar mest kommer bli störst och starkast.
 
Jag tycker det är så slående!!
Jag bär verkligen med mej detta nu och tänker på det.
 
Jag matar min goda varg.
Jag ska mata min goda varg med alla positiva tankar om mej själv, om världen, om framtiden. Den goda vargen ska bli den största, den onda har dragit mej fram allt för länge.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0