Gäsp!

Det är en sjukt trött mamma som vaknat idag. Jag kunde bara inte somna igårkväll, tittade först på tv nån timme och låg sen och läste hur länge som helst.
Till slut tvingade jag mej själv att släcka lampan och försöka, då gick det tack och lov.
Sen var vi upp nån gång i natt och sög snor eftersom lillan inte kunde andas, men nu är jag helt väck! Jag hade tänkt åka in till stan nu på förmiddan, för jag ska in till jobbet i eftermiddag. Men jag orkar inte!
Det är tråkigt när man är för trött, orkar liksom inte leka nåt med lillan utan försöker hela tiden ge henne saker som hon själv kan leka med haha.. Tur att hon inte godkänner det hur som helst annars hade hon fått ligga helt själv idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0