Full av tankar

Tilt. Overload. Kaputt.

Hjärnan går på högvarv efter stressig dag med för många intryck och konflikter.

Jag har haft noll tid till reflektion, och det betalas nu i sängen. Koppla av, koppla ner, reflektera, sudda ut, plocka bort.

"Borde gjort så" "varför sa jag så?" Över vardagliga händelser och möten analyserar jag mitt eget beteende.
Ja, lite så där allmän nedklankning på mej själv utan anledning före drömmarna så sover man väl gott, eller? Näe!
Nu ska den cirkeln brytas.

- Jag har gjort mitt bästa idag.
- Jag kanske inte gjorde allt rätt, sa allt rätt, men ingen är perfekt.
- och om jag sa nåt fel så minns jag de mest för alla andra har fullt upp med att tänka på sitt eget beteende.

Jag är bara jag, och jag är bra!
Imorrn ska jag bli ännu bättre!

Nu ska jag sova med ro i hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0